senpai

Direktlänk till inlägg 22 november 2016

Mystic Messenger och kik chattgrupp!

Av Queen Midnight - 22 november 2016 15:12

Hej, hej dolls~

Jag försöker alltid blogga så ofta jag kan, men har haft fullt upp i typ en vecka nu. Har inte mått så jättebra heller, men mår bättre nu. Jag är förkyld (fast går i skolan ändå) och hoppas att jag snart ska bli frisk.

Imorgon ska jag vara med Emma efter skolan! ^-^ Saknar henne ♥ Jag fick en jätterolig snap från henne igår xD Jag sa att jag ville ha min peruk (Okej inte min eftersom jag har lånat den av Ebba, men vet inte hur man ska säga annars xD) dagen efter i skolan, men jag var inte säker. Då svarade hon "Joo ha den snälla, om någon säger något elakt om dig kommer jag och kör på dom med skotern ♥". Det var så kul, för det är så typiskt henne att säga något sånt xD

Jag har börjat spela "Mystic Messenger" och jag älskar det! Jag älskar visual novels och den här är dessutom gratis! ♥-♥ Den finns som app i mobilen och jag tipsar er verkligen om att spela den! ^-^


  


Zen är min daddy okej. Jk, jk x´D ♥

 


Jag har startat en kik chattgrupp! :3 Den är för folk som vill träffa folk som också har "japan intresset" t.ex anime, manga, japanskt mode ect. Den är välkommen för alla! ^_^ Skriv till mig på min kik att du vill vara med så bjuder jag in dig! ♥ Min kik: sakura_breaker

OBS! Är du elak eller kränker någon på något sett blir du anmäld och borttagen från gruppen.

Byee~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Queen Midnight - 26 november 2016 18:51

Hej dolls~ ♥ Idag tänkte jag göra en "Sparkly Pink doll" eye makeup tutorial/Min vardagliga sminkrutin! ^-^ Det är en väldigt bra sminkning för att få större, dockliknande ögon. Såhär ser resultatet ut:       Börja med att lägga l...

Av Queen Midnight - 14 november 2016 16:31


Hello dolls~ ♥ Idag tänkte jag skriva ett inlägg om vad som händer och så. Jag mår inte bra.. Om jag ska förklara allt kommer texten aldrig ta slut, så jag ska försöka förklara kort. Jag tar ADHD medicin och den funkar inte så bra. Jag ork...

Av Queen Midnight - 10 november 2016 14:39


Helt otroligt att jag ens behöver göra det här inlägget... Det finns falska människor överallt. Det finns så många som vägrar inse vad som är viktigt. Jag har själv varit en bland dem. När jag var liten föll jag för grupptrycket, jag föll för all...

Av Queen Midnight - 8 november 2016 16:12

Hej, hej! ^-^ Idag tänkte jag svara på lite dumma/onödiga kommentarer som jag mest får irl, men på internet också. Det är kommentarer endast om hur jag ser ut och min stil. Om du är en av personerna som frågar sånt här, TÄNK innan du säger något. D...

Av Queen Midnight - 6 november 2016 19:56

Som rubriken säger, jag ska börja med cosplay! ^-^ För er som inte vet det är cosplay en japansk form av maskerad eller performance. Man klär alltså ut sig till en karaktär och "beter sig som den". Det finns tävlingar i cosplay på flera konvent ect...

Translate

 

   Välkommen till min blogg! <33

Jag heter Midnight och är 14 år gammal. Jag är intresserad av Japansk kultur och är allmänt kawaii (Alla vet om det, somliga vill bara inte erkänna det hahah). Här kan du läsa om mitt konstiga liv som Japan addict och mina tankar om lite allt möjligt. Följ med in i min egna lilla värld~

 

Instagram, Musical.ly, We Heart It och Snapchat: @sakura_breaker

 

    

Vänners bloggar! ♥

          sagie.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

     

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards