senpai

Direktlänk till inlägg 4 november 2016

Första inlägget ^-^ <33

Av Queen Midnight - 4 november 2016 11:06

Hej, hej!

Välkommen till min nya blogg! <3 Jag heter Midnight och är 14 år gammal. Om du kanske känner igen mig här från bloggplatsen är för att jag har haft ett antal bloggar tidigare.

I det här första inlägget tänkte jag berätta lite mer om mig ^-^ 

Jag är väldigt intresserad av Japanskt mode, anime, manga ect. Jag är helt beroende av dockor och jag samlar på dem. Jag har 12 Monster High dockor, 4 porslinsdockor och flera övriga. I´m a living doll~ Jag har ett väldigt starkt självförtroende och bryr mig inte överhuvudtaget om vad andra tycker om mig. Det kan jag tacka mina förebilder för. Som t.ex YOHIO, Seike m.m Jag är väääldigt konstig och riktigt stolt över det!

Jag har inget liv, men ändå bloggar jag xDD 

Jag är forever alone, fast har några rikitgt bra vänner. Jag älskar mina vänner och internet vänner lika mycket!! ♥

 My senpai have never noticed me...

På fritiden är jag typ 99% av tiden på internet och speciellt på sociala medier.

Jag har haft Japan intresset sen 2013 och skulle själv kalla det för en livsstil.

"Fattig men söt" skulle lika gärna kunna vara min slogan.

Konvent och konserter är det bästa jag vet ♥-♥ JAG SAKNAR NÄRCON GÄVLE OKEJ (Haha mitt första och ända Närcon jag varit på)

Om du har någon mer fråga om mig, kommentera gärna den! Då kan jag svara på den direkt ♥

Om någon vill chatta med mig, varsågod! ^_^ Min kik: sakura_breaker 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Queen Midnight - 26 november 2016 18:51

Hej dolls~ ♥ Idag tänkte jag göra en "Sparkly Pink doll" eye makeup tutorial/Min vardagliga sminkrutin! ^-^ Det är en väldigt bra sminkning för att få större, dockliknande ögon. Såhär ser resultatet ut:       Börja med att lägga l...

Av Queen Midnight - 22 november 2016 15:12

Hej, hej dolls~ Jag försöker alltid blogga så ofta jag kan, men har haft fullt upp i typ en vecka nu. Har inte mått så jättebra heller, men mår bättre nu. Jag är förkyld (fast går i skolan ändå) och hoppas att jag snart ska bli frisk. Imorgon ska...

Av Queen Midnight - 14 november 2016 16:31


Hello dolls~ ♥ Idag tänkte jag skriva ett inlägg om vad som händer och så. Jag mår inte bra.. Om jag ska förklara allt kommer texten aldrig ta slut, så jag ska försöka förklara kort. Jag tar ADHD medicin och den funkar inte så bra. Jag ork...

Av Queen Midnight - 10 november 2016 14:39


Helt otroligt att jag ens behöver göra det här inlägget... Det finns falska människor överallt. Det finns så många som vägrar inse vad som är viktigt. Jag har själv varit en bland dem. När jag var liten föll jag för grupptrycket, jag föll för all...

Av Queen Midnight - 8 november 2016 16:12

Hej, hej! ^-^ Idag tänkte jag svara på lite dumma/onödiga kommentarer som jag mest får irl, men på internet också. Det är kommentarer endast om hur jag ser ut och min stil. Om du är en av personerna som frågar sånt här, TÄNK innan du säger något. D...

Translate

 

   Välkommen till min blogg! <33

Jag heter Midnight och är 14 år gammal. Jag är intresserad av Japansk kultur och är allmänt kawaii (Alla vet om det, somliga vill bara inte erkänna det hahah). Här kan du läsa om mitt konstiga liv som Japan addict och mina tankar om lite allt möjligt. Följ med in i min egna lilla värld~

 

Instagram, Musical.ly, We Heart It och Snapchat: @sakura_breaker

 

    

Vänners bloggar! ♥

          sagie.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

     

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards