senpai

Direktlänk till inlägg 14 november 2016

Varför jag mår dåligt

Av Queen Midnight - 14 november 2016 16:31

Hello dolls~ ♥

Idag tänkte jag skriva ett inlägg om vad som händer och så.

Jag mår inte bra.. Om jag ska förklara allt kommer texten aldrig ta slut, så jag ska försöka förklara kort. Jag tar ADHD medicin och den funkar inte så bra. Jag orkar nästan ingenting och det gör min väldigt frustrerad. Jag har försökt testa olika och det är en väldigt jobbig process. Jag har fått mycket biverkningar av mediciner jag testat. Som t.ex depression, illamående, migrän ect. Jag mår också väldigt dåligt av skolan atm. Varje dag är ett hinder. Jag blir så stressad och får sån ångest. Även fast jag inte "bryr mig" så mycket om betyg och sånt. Jag har tvångstankar och mår dåligt av det. Sånt här är väldigt svårt för mig att förklara, men jag hoppas att ni förstår lite iallafall. <3 Dessutom tror jag att jag kanske har bipolär. Eftersom t.ex ADHD medicinerna inte funkar så bra, jag har så stora humörsvängningar och ibland hör röster. Jag tycker det är väldigt jobbigt att berätta sånt här för folk, så det är ett stort steg för mig. Jag hoppas att ingen oroar sig för mycket. Jag har folk omkring mig som älskar mig, även fast det ibland är svårt att inse. Jag älskar speciellt mina vänner mer än allt annat! ♥ Jag skulle aldrig ha klarat det här utan er.

Men jaja, mer till sånt som är trevligare.

Jag ska få glasögon (okej det är inte så mycket trevligare eftersom jag hatar glasögon på mig xD). Jag ser ganska dåligt och längtar till att få kunna se bättre.

I helgen har jag passat min lilla bebis! ♥ (Det är inte min bebis egentligen xD) Jag brukar ta hand om två tvillingar som jag älskar jättemycket! <3 Fast den här helgen passade jag bara ena. Det har varit kul och jag märker verkligen hur glad jag blir av dem ^-^ Även fast det är jobbigt att passa barn, svårare än man tror. Det är lätt värt det! :3

Nästa helg ska jag till min pappa. Farmor och farfar kommer kanske dit. Det blir kul. Jag träffar dem inte så ofta eftersom de bor i Norge. Fun fact: Jag är kvarts ("25%") norsk. Min pappa är från Norge och hans sida av släkten bor där.

Men jag hoppas iallafall ni har det jättebra och jag ska försöka rycka upp mig! ♥ ^_^

Btw fråga mig jättegärna frågor i "Fråga mig"!


 

 
 
SAGiE

SAGiE

14 november 2016 18:59

Jag hoppas du kommer hitta någon medicin som fungerar bättre!
Själv har jag medicin för min depression och har fått byta några gånger och är inte säker på att jag hittat rätt än.
Hoppas du mår bättre snart!
Du kan alltid skriva till mig om du behöver prata!
Kram <3

http://Sagie.bloggplatsen.se

Queen Midnight

14 november 2016 19:53

Tack så mycket gumman! ♥ Det är ömsesidigt. Kram :3

 
Neko-kouhai

Neko-kouhai

17 november 2016 16:01

Hej owo
Hittade nyss hit, kanske inte har nåt att göra med inlägget men alltså du är ju super fabulös *^* Hoshiko gonna' follow you here too~
Hoppas du mår bättre snart c:
/Hoshiko

http://theweirdsideofinternet.bloggplatsen.se

Queen Midnight

22 november 2016 15:12

Tack Hoshiko! ^-^ ♥ Du är fabulös också! :D

 
Nao

Nao

28 november 2016 16:41

Omgg, du är super fin och söt och asdfghjkk... Super gullig ;w; <33

http://wurcid.bloggplatsen.se

Queen Midnight

28 november 2016 19:07

Taaack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Queen Midnight - 26 november 2016 18:51

Hej dolls~ ♥ Idag tänkte jag göra en "Sparkly Pink doll" eye makeup tutorial/Min vardagliga sminkrutin! ^-^ Det är en väldigt bra sminkning för att få större, dockliknande ögon. Såhär ser resultatet ut:       Börja med att lägga l...

Av Queen Midnight - 22 november 2016 15:12

Hej, hej dolls~ Jag försöker alltid blogga så ofta jag kan, men har haft fullt upp i typ en vecka nu. Har inte mått så jättebra heller, men mår bättre nu. Jag är förkyld (fast går i skolan ändå) och hoppas att jag snart ska bli frisk. Imorgon ska...

Av Queen Midnight - 10 november 2016 14:39


Helt otroligt att jag ens behöver göra det här inlägget... Det finns falska människor överallt. Det finns så många som vägrar inse vad som är viktigt. Jag har själv varit en bland dem. När jag var liten föll jag för grupptrycket, jag föll för all...

Av Queen Midnight - 8 november 2016 16:12

Hej, hej! ^-^ Idag tänkte jag svara på lite dumma/onödiga kommentarer som jag mest får irl, men på internet också. Det är kommentarer endast om hur jag ser ut och min stil. Om du är en av personerna som frågar sånt här, TÄNK innan du säger något. D...

Av Queen Midnight - 6 november 2016 19:56

Som rubriken säger, jag ska börja med cosplay! ^-^ För er som inte vet det är cosplay en japansk form av maskerad eller performance. Man klär alltså ut sig till en karaktär och "beter sig som den". Det finns tävlingar i cosplay på flera konvent ect...

Translate

 

   Välkommen till min blogg! <33

Jag heter Midnight och är 14 år gammal. Jag är intresserad av Japansk kultur och är allmänt kawaii (Alla vet om det, somliga vill bara inte erkänna det hahah). Här kan du läsa om mitt konstiga liv som Japan addict och mina tankar om lite allt möjligt. Följ med in i min egna lilla värld~

 

Instagram, Musical.ly, We Heart It och Snapchat: @sakura_breaker

 

    

Vänners bloggar! ♥

          sagie.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

     

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards